Connect with us

Секс

Не всі оргазми зімітовані, – актриса про порноіндустрію

21-річна харків’янка, яка з 19-ти років знімається у порнофільмах розповіла про особливості своєї роботи.

luchanka

Опубліковано

а саме

21-річна харків’янка, яка з 19-ти років знімається у порнофільмах розповіла про особливості своєї роботи, – інформує Еспресо.TV.

Крістіна (ім’я змінене за проханням героїні) відома завдяки Twitter, де у її акаунту “Актриса из Эвропы” майже 12 тисяч фоловерів. Популярність прийшла до дівчини після флешмобу “Один лайк=один факт”, коли українка відверто розповіла про зйомки в порно.

Крістіна не приховує свого походження, віку та того, чим займається.

ЯК ВСЕ ПОЧАЛОСЬ

Я народилась в Харкові і досі живу тут. Хотіла стати економістом, добре вчилась. Коли закінчила освіту, зрозуміла, що на 3-4 тисячі гривень, які мені пропонують, я не виживу. Щоб отримати гідну роботу за спеціальністю, мені потрібно було спочатку відпрацювати 3 роки за мізерні гроші, отримати досвід і чекати підвищення. Я хочу жити тут і зараз.

Коли закінчила освіту, зрозуміла, що на 3-4 тисячі гривень, які мені пропонують, я не виживу. Щоб отримати гідну роботу за спеціальністю, мені потрібно було спочатку відпрацювати 3 роки за мізерні гроші, отримати досвід і чекати підвищення. Я хочу жити тут і зараз.

У 19 років я почала шукати роботу. Зовсім випадково мені “ВКонтакте” запропонували вакансію в так званому “весільному агентстві” з гарною зарплатою. Працювати я мала вдома, а умови знайомі багатьом: переписка з іноземцями з ввімкненою вебкамерою.

Спершу мене переконували, що це просто спілкування, без роздягань та інтиму. Коли я отримала посилання на робочий чат, то виявилось, що він еротичний. Я була в шоці. Тоді для мене це здавалось чимось дуже розпусним. Але після роздумів вирішила спробувати.

Спершу мене переконували, що це просто спілкування, без роздягань та інтиму. Коли я отримала посилання на робочий чат, то виявилось, що він еротичний. Я була в шоці. Тоді для мене це здавалось чимось дуже розпусним. Але після роздумів вирішила спробувати.

Спочатку я дуже соромилась. Не оголювалась і тому мій заробіток був низький. Однак на той момент, вебкам як робота вже не здавалася такою страшною. Я вирішила знайти студію в Харкові, яка навчить мене усім секретам, щоб потім повноцінно працювати вдома.

Я змінила декілька студій, почала нормально заробляти, але грошей багато не буває. В той час я вийшла на агента, який влаштовував еротичні фотосесії.

Вебкам робота – це зовсім нелегко. Деколи за кілька годин можна заробити $300. А часом доводиться працювати весь день в нуль.

Вже після чатів я всерйоз задумалась про порно. Знайшла контакти людей, написала їм, відправила свої дані і мене запросили на зйомки.

Більшу частину європейського порно знімають в Празі, Будапешті та Барселоні. Я не живу в Європі, тому я їжджу в тури. Коли я готова працювати, пишу це своєму агенту і він складає мені розклад зйомок. Коли їх назбирується достатньо – я лечу.

Більшу частину європейського порно знімають в Празі, Будапешті та Барселоні.

Їх кількість може бути дуже різною. Одного разу за 2 тижні я знялась в 25 сценах, а часом виходить лише по 4 на тиждень. Все дуже відносно. Це дуже непередбачуваний бізнес, важко щось планувати та бути в чомусь впевненим.

ПРО ЗАРПЛАТУ

Оплата за зйомку варіюється від $100 за соло-сцени і до кількох тисяч доларів за дуже складні сцени. Конкретну суму важко назвати, адже це залежить від багатьох факторів.

Максимум я заробляла за 2 тижні 10 тисяч євро, а мінімум – 2 тисячі євро в той період, коли я мало працювала. Порно – не суцільне задоволення. Багато людей вважають, що ми нічого не робимо тільки розсуваємо ноги. Але це не так. Часто зйомки починаються дуже рано – в 5-6 годині ранку. Найважча частина зйомок – камеді. Так, те що всі перемотують спочатку. В порно це знімають до двох годин.

Порно – не суцільне задоволення. Багато людей вважають, що ми нічого не робимо тільки розсуваємо ноги. Але це не так.

Багато часу забирає макіяж у дівчат, який треба постійно поправляти. Під час зйомок роблять також фото. Практично ні одна сцена не знімається одним дублем. Деякі режисери можуть диктувати усе, навіть під яким кутом тримати ногу.

Пози в порно вибирають такі, щоб глядач бачив все. На відчуття і натуральність звертають увагу в останню чергу.

Пози в порно вибирають такі, щоб глядач бачив все. На відчуття і натуральність звертають увагу в останню чергу.

Найвищий ризик у порно – захворіти. Часто зйомки відбуваються на вулиці при +15-17 градусах. Витримати голою кілька годин в таких умовах складно. Тож порномоделі часто хворіють на застуду та ГРВІ. На багато своїх зйомок я йшла з температурою під 39.

Інше зло – венеричні хвороби. В Європі до цього ставляться дуже серйозно. Усіх акторів перед зйомками ретельно перевіряють. Навіть, якщо у дівчини виявили молочницю – її до роботи не допустять.

Раз в три тижні потрібно здавати тести. Бували випадки, коли актори підробляли свої аналізи і знімались із сифілісом чи іншими болячками. Багато нових акторок відсіюють через ВІЛ чи СНІД.

Раз в три тижні потрібно здавати тести. Бували випадки, коли актори підробляли свої аналізи і знімались із сифілісом чи іншими болячками. Багато нових акторок відсіюють через ВІЛ чи СНІД.

ПОРНО ТА ПРОСТИТУЦІЯ

В порно дуже багато повій. Але не всі дівчата, які знімаються у фільмах для дорослих – проститутки. Часто жінки легкої поведінки приходять в порно, щоб підняти свою ціну за годину. Багато з них не здають аналізи і повертаються на свою роботу.

Між порно і проституцією є величезна різниця. Партнери повій рідко здають тести на хвороби. Дівчина, яка отримує від чоловіка гроші, має задовільнити його на всі 100% та виконати усі прохання. До того ж, чоловік не завжди виправдовує очікування проститутки в плані привабливості. У порноакторки немає мети задовольнити актора. Він їй не платить. Їй платить продакшн. І тільки від продакшна залежить її дохід.

КАСТИНГ

Потрапити у порно дуже легко. Достатньо просто надіслати свої тестові фото агенту, рідше проводять кастинги.

Дівчат беруть майже усіх. Однак, якщо вона буде погано працювати або порушувати правила, запрошувати на зйомки її не будуть. Хлопцям набагато складніше. Росіянам чи українцям в Європі знайти роботу майже нереально. Зазвичай, один актор знімається кілька років, а то і більше.

Новачків не люблять, оскільки більшість чоловіків йдуть в порно за сексом і грошима. Але це в першу чергу робота.

СТЕРЕОТИПИ

Те, що в порно знімаються обмежені, дурні та готові на інтим з ким завгодно – це дикий стереотип. В едалт-фільмах можна знайти будь-кого. Студентки, молоді мами, зразкові доньки, бізнес-вумен та розумниці-відмінниці – для нас це просто робота.

Те, що в порно знімаються обмежені, дурні та готові на інтим з ким завгодно – це дикий стереотип. В едалт-фільмах можна знайти будь-кого. Студентки, молоді мами, зразкові доньки, бізнес-вумен та розумниці-відмінниці – для нас це просто робота.

Я і сама добре вчилась, у мене були амбіції – я хотіла стати економістом. В порно я виключно заради грошей. Якби мені за це не платили, я б ніколи не пішла зніматися.

Щоб там не говорили, що в порно усі українки – російських дівчат там в рази більше. Ти ніколи не впізнаєш порноактрису в натовпі, хіба якщо вивчив усі її фільми. Ми абсолютно не виділяємося на вулиці.

Едалт-актриси дуже вибагливі в плані хлопців/чоловіків. Ми ніколи не станемо зустрічатися з першим зустрічним, а тим більше не ляжемо з ним в ліжко.

Зазвичай одна акторка знімається з одними і тими самим чоловіками. Якщо підрахувати, то в них може бути навіть менше хлопців, ніж у деяких дівчат у звичайному житті. Тож у порно в акторок рідко буває 1000 партнерів, адже чоловіків в рази менше, ніж дівчат.

Зазвичай одна акторка знімається з одними і тими самим чоловіками. Якщо підрахувати, то в них може бути навіть менше хлопців, ніж у деяких дівчат у звичайному житті. Тож у порно в акторок рідко буває 1000 партнерів, адже чоловіків в рази менше, ніж дівчат.

Не всі чоловіки приймають препарати для ерекції. Таких меншість. Більшість акторів професіонали і можуть керувати своїм тілом. За всю роботу я зустрічала лише кількох, які собі щось кололи в член. І знаю, що це не всім допомагає.

В порно не знімають п’яних та під наркотиками. Усі нормальні фірми такого не допускають. Але знаю одну студію, де спеціально поставляють дівчатам наркотики. З ними я не працюю.

Дівчата часто отримують задоволення від зйомок. Не всі оргазми в порно зімітовані. Однак в таких фільмах дуже багато брехні, не без того.

ПРО СТОСУНКИ І СІМ’Ю

Я не бачу нічого поганого в порноіндустрії. Статеві органи не впливають на мене, як на людину. Це просто робота.

Про те, що я знімаюсь в порно, мої знайомі дізнались через 3 тижні після першої зйомки. Загалом усі мої друзі сприйняли це нормально і нічого не змінилось. Знаю дівчаток, яких після зйомок зацькували настільки, що вони були змушені переїхати в інше місто/країну. У мене ж все добре.

Мої батьки знають, чим я займаюсь. З мамою я про свою роботу ніколи особисто не говорила. З татом ми все вирішили і він мене зрозумів. Хоча знаю, що засуджує мій вибір.

Це неправильно, коли батьки, дізнавшись, що їхня дитина живе не так, як хочеться їм, припиняють спілкування або морально пригнічують. Я вже це зробила і час назад не повернеш, тож змінити нічого не можна. Від того, що я стала зніматися, я не змінилася як людина. Це мої статеві органи, моє життя і мій вибір.

Від того, що я стала зніматися, я не змінилася як людина. Це мої статеві органи, моє життя і мій вибір.

За час роботи у мене було 2 хлопця в реальному житті і обидва вони сприймали це як роботу. Мені здається, що порноакторки – найвірніші дружини. Бо після роботи заводити коханця – чисте божевілля.

Мені здається, що порноакторки – найвірніші дружини. Бо після роботи заводити коханця – чисте божевілля.

Мій теперішній хлопець знав про мою професію і сприйняв це нормально. Ми часто сваримось через порно, адже він все одно хотів би, щоб я займалась чимось іншим. Але він навчився сприймати це як я – робота є робота. На задоволення від сексу з хлопцем моя робота не впливає. Зйомки я сприймаю зовсім інакше і мій мужчина для мене завжди найкращий.

ПРО ЖИТТЯ ПОЗА РОБОТОЮ

Мене кілька разів впізнавали на вулицях. Зазвичай це було якось так: “Ого, порноактриса!” Але я цього не люблю, бо не знаєш, чого можна очікувати від незнайомої людини.

У Харкові я живу звичайним життям. Подорожую, розважаюсь. Нещодавно здала на права, купила машину і зараз вчусь добре водити.

Я не люблю щось планувати на довгий час, бо зазвичай виходить все по-іншому. Зараз я думаю працювати, поки не набридне. Або поки не перестануть запрошувати на зйомки. А там вже як вийде, життя досить непередбачуване.

Продовжити читати
Advertisement

Секс

Як зовнішність видає сексуальне життя

slavasavosh

Опубліковано

а саме

Автор

Якщо стосунки складаються гармонійно, то регулярний секс має доволі сприятливий ефект на здоров’я – тонізує серцево-судинну та імунну системи, знижує ризик хвороб Паркінсона і Альцгеймера, розминає м’язи, чинить масаж та є своєрідним антидепресантом.

В обох партнерів покращується стан шкіри, нігтів і волосся, а ще динамічні інтимні втіхи допомагають позбутись зайвих калорій. Звісно, краса вимагає регулярного догляду, має значення і раціон, і стиль життя, але секс є важливим психофізіологічним процесом, тож його вплив не варто недооцінювати.

Ясний погляд

Окситоцин, який називають гормоном щастя, дарує чудовий сон після сексу. В результаті ви виглядаєте більш свіжо протягом усього дня. Легкість відчутна і в рухах. М’язи быльш тонызованы,, а людське тыло почуваэться природныше й розкутіше після навіть мінімальних фізичних навантажень.

Ніжний рум’янець на щоках

Сексуальна пктивність змушує серце битися швидше, прискорюючи кровообіг і розширюючи кровоносні судини. Це і є те диво, яке криється за “сексуальним рум’янцем”. До слова, вуста також виглядають яскравішими та об’ємнішими. До клітин потрапляє більше кисню, що також відображається на привабливості.

Сяюча шкіра

Ендорфіни, приплив яких неминучий під час хорошого сексу, мають протизапальну дію. А сплеск естрогену підвищує еластичність шкіри і стимулює виробництво колагену. Інтимні утіхи допомагають зменшити кількість зморшок і надати шкірі обличчя більше сяйва.

Спокусливі груди

Під час сексу незначно змінюється форма грудей, так як через посилене кровопостачання вони стають пружнішими і набувають красивіших обрисів.

До речі, на гормональному рівні почуття ейфорії після сексу може перейти у стан приємного піднесення і тривати найближчу добу. У жінок такий емоційний стан дуже виразно впливає на зовнішність.

ТОП-3 тези про секс

Співзасновниця сервісу LoveBox Наталія Ваховська у своєму блозі для nv.ua  написала про ті факти, що стосуються сексу, які ліпше зрозуміти до тридцяти.

1 Сексуальність не продається в магазинах білизни

Ваша сексуальність — у любові до власного тіла і впевненості. Не розраховуйте на психологічну підтримку еротичних трусиків у ліжку, якщо сумніваєтеся в привабливості своїх ніг. У світі не існує норм сексуальності — вони є тільки у вашій голові, і еталоном повинні бути ви. Ніхто не полюбить вас більше, ніж ви самі. Тож дайте можливість своїм партнерам полюбити вас без обмежень.

2. Прелюдія починається задовго до розстібання ґудзиків

Задоволення від сексу залежить багато в чому від ставлення до партнера, почуттів та настрою. Є дрібнички, що допомагають налаштуватися на певну хвилю, але створення атмосфери залежить від обох. Не розраховуйте зрозуміти “як правильно” з чужих сценаріїв. Так, говорити вільно про свої сексуальні відчуття нелегко, але це набагато простіше, ніж читати чужі думки і намагатися вгадати бажання.

3. Секс — не валюта

Секс — не валюта, якою сплачують борги. Якщо маніпулювати сексом, у вас, можливо, й буде все, але за винятком як хорошого сексу, так і міцних стосунків.

Продовжити читати

Секс

Як урізноманітнити сексуальне життя

Юлія Шаталько

Опубліковано

а саме

З часом, особливо у шлюбі, сексуальна активність пари спадає. І навіть такий, здавалося б, цікавий процес приїдається та вже не викликає такої гостроти почуттів, як раніше.

Щоб урізноманітнити своє інтимне життя можна взяти приклад з порнофільмів та взяти на озброєння з них кілька правил.

НЕ СПАЛЬНЕЮ ЄДИНОЮ

Комфорт це, звісно, добре, але не слід жертвувати заради нього пристрастю. Спробуйте знайти якесь неочікуване та несподіване місце для любовних утіх поза спальнею. Це може бути кухонний стіл, ліфт, парк, авто, дача друзів, тощо. Головне відчути гостроту моменту та не потрапити в руки поліції чи на очі дітей.

ЕХ, РАЗ, І ЩЕ РАЗ, І ЩЕ БАГАТО-БАГАТО РАЗІВ

Виділіть день у тижні, коли можна буде нікуди не спішити, вийдіть з усіх соцмереж, або просто вимкніть телефон. Подаруйте цей день цілком і повністю коханій людині – і вперед – секс-марафон починається! У перерві між забігами не забудьте щось перекусити.

СЕКСІ БІЛИЗНА

Сучасний ринок сексуальних товарів пропонує величезний асортимент для жінок та чоловіків: костюми супергероїв, персонажів фільмів, різних професій. Подумайте чим цікавиться ваш коханий і підберіть собі відповідний образ.

ХАЙ БУДЕ СВІТЛО

Не соромтеся займатися коханням в світлу пору дня. Тоді ваш обранець зможе з задоволенням роздивитися усі ваші принади та ще раз оцінити як йому пощастило.

СЕКС-ІГРАШКИ

Секс-іграшками зараз  нікого не здивуєш, тим більше з появою інтернет-магазинів стало можливим обирати товар до душі, не світячи обличчям та зберігаючи повну конфіденційність. Такий новий агрегат сподобається вашому партнеру.

ПОРНО

Перегляд порнофільму – що може завести краще? Різні смаки – різні жанри… А що подобається вашій парі?

НЕ МОВЧІТЬ

Секс, звісно, не час для тривалих розмов чи дискусій, і точно не час для розповідей про те, як минув ваш день, або поділитися тим, як колеги відреагували на вашу презентацію. Однак мовчання тут зовсім не золото. Адже, якщо приховувати з кам’яним обличчям свої справжні емоції, часом задоволення, а часом невдоволення, то  (о, чудо!) можна просто не дочекатися тих відчуттів і емоцій, які ви очікували отримати.

А головне, пам’ятайте, що секс – прекрасна нагода, щоб реалізувати свій творчий потенціал. Творіть та любіть один одного!

 

Продовжити читати

Секс

Ефективність «сексуальної» реклами: факт чи міф?

luchanka

Опубліковано

а саме

Автор

Найкраще, як відомо, продається секс. Ми можемо побачити безліч рекламних бігбордів, банерів, оголошень у всіх можливих журналах, каналах, продукції фото напівоголених жінок, які рекламують що завгодно. Однак, чи така вже ефективна «сексуальна» реклама, як про неї думають її творці?

Відповіді на ці питання дає сайт Повага.

ТОЙ SEX, ЩО НЕ SELLS

У США вчені з трьох університетів (Болл Стейт (Індіана), Іллінойсу та Каліфорнії) нещодавно оприлюднили результати ґрунтовного дослідження. Вони зібрали докупи і провели метааналіз майже сотні наукових робіт про рекламу, опублікованих із 1969 до 2017 року. Аналізували реакцію понад 17 тисяч споживачів на рекламу в різних формах (звичайні друковані оголошення, білборди, постери, телевізійні ролики тощо). Найбільшу увагу звертали на асоціації, що виникали після перегляду, а також на бажання (чи небажання) придбати рекламований товар.

Результати не завадило б перечитати творцям української реклами. Серед іншого, наголошується, що сексуальний контент аж ніяк не є запорукою того, що людина запам’ятає, що саме рекламується, а тим паче – про яку торгову марку йдеться. Тобто сама реклама може справді дуже навіть привертати увагу, але це не означає, що вона спонукає щось купити. Радше навпаки. До того ж, нерідко учасники дослідження мали негативне ставлення до брендів, у рекламі яких був присутній сексуальний контекст. Причому, якщо чоловікам така реклама часом подобалася, то жінки, які брали участь у дослідженні, були не в захваті.

Як наголосили автори дослідження, такій рекламі ще можна знайти бодай якесь виправдання, коли потрібно продати щось на кшталт парфумів чи масажної олії. Якщо ж ідеться про хліб, флешку чи вівсяні пластівці на сніданок, то будь-яке апелювання до сексуальності ставить під загрозу ефективність такої реклами, а про намір здійснити покупку взагалі говорити не доводиться.

Схоже, але менш масштабне дослідження провели науковці з університету Огайо. Вони здійснили 53 експерименти, у яких узяли участь 8489 споживачів. Метааналіз так само показав, що секс є дуже сумнівним маркетинговим інструментом, адже бренди, які рекламують таким чином, важче запам’ятовують, оцінюють не надто позитивно, а отже й продати продукцію буде досить складно.

«Насилля й секс ніколи не допомагали, натомість часто завдавали шкоди ефективності реклами», – переконані автори дослідження Роберт Б. Лал і Бред Дж. Бушмен.

Також у цьому контексті варто згадати кілька промовистих цифр від організації «Advertising Standards Canada», яка проводила дослідження на початку 2016 року, опитавши 1564 особи. Виявилося, що в Канаді 67 % покупців (і 77 % жінок) з меншою вірогідністю придбають продукт, який рекламують, застосовуючи сексуальний контент. Крім того, 46% канадців почуваються роздратованими, коли бачать таку рекламу, 15% пригнічені, 9% розгнівані і стільки ж відчувають дискомфорт. Зазначається, що жінки в цьому випадку набагато більше схильні до роздратування (53%), ніж чоловіки (39%), тоді як чоловіки частіше почуваються пригніченими через таку рекламу (20%), ніж жінки (11%).

ЧОМУ СЕКСУАЛЬНИЙ КОНТЕНТ — ЦЕ НЕ ДУЖЕ ДОТЕПНЕ РІШЕННЯ

«Жар її», «ляже, як миленька», «візьми до рота і ковтай», «зі мною твердіє»… Неймовірно, але ці гасла рекламують на українському ринку ковбасу, керамічну плитку, пельмені та бетон. Наразі невідомо, наскільки така «реклама» ефективна. В Україні не проводять досліджень щодо доцільності використання сексуального контенту для продажу тієї чи іншої продукції. Тим часом творці реклами, яка викликає шквал критики, зазвичай заводять пісню про те, що «у вас просто немає почуття гумору».

«Повага» вирішила з’ясувати, як у середовищі рекламістів реагують на такий «горе-креатив» колег. За словами директорки рекламного агентства «VanDog Agency» Ірини Метньової, наразі переважає обурення та засудження.

«Але, на жаль, це не заважає багатьом рекламістам і далі створювати подібну рекламу», — зазначає Метньова. Вона переконана, що сексистські прийоми насправді не працюють не лише в світі, а й в Україні.

«Вони ситуативно виконують задачу привернути увагу, але ніякої подальшої користі для бренду не несуть: не будують знання, не виокремлюють його з поміж інших, не доносять переваг. Але чомусь тут і досі деякі компанії вдаються до них, як до найкоротшого, на їхню думку, способу достукатися до цільової аудиторії. Гадаю, вони вважають свою аудиторію невимогливою, нездатною оцінити справді креативну ідею, більш примітивною, ніж вона є. Це недооцінення аудиторії в результаті закінчується або нічим (викиданням грошей на вітер), або обуренням і відразою, що врешті-решт призводить до втрати значної частки цільової аудиторії», — розповіла керівниця рекламного агентства.

На її думку, сексуальний контент — це не дуже дотепне рішення, хоча й існують варіанти його використання без сексистських сюжетів.

«Проблема сексистської реклами полягає не лише в об’єктивації, мізогінії чи дискримінації. Насамперед вона тупа та апелює до примітивних зразків поведінки. Вона працює та вибудовує модель обмеженого сприйняття дійсності, примітивного існування та споживацького ставлення у стосунках між людьми. Зрозуміло, що основна мета реклами — сприяти продажам. І існує безліч способів це робити, не використовуючи сексуальний контент. Наприклад, можна розказувати емоційні історії, подавати з гумором інсайти людської поведінки тощо», — наголосила Метньова.

 

ШТРАФИ ДЛЯ ЗАМОВНИКІВ ПРИМІТИВНОЇ РЕКЛАМИ

Нещодавно в Україні стартував новий соціальний проект «Україна без сексизму», який ініціювала Ліга захисту прав жінок «Гармонія рівних». У рамках проекту створена розгалужена мережа антисексистських інспекторів, які відстежують появу сексистської продукції в рекламі.

«Маркетологи, мабуть, не знають, що така реклама не продає. Основними споживачами товарів є жінки. За останніми даними – жінок, які працюють, 14 мільйонів, тоді як чоловіків — 8 мільйонів. А тепер запитання: нормальна жінка звернеться до компанії, яка рекламує вікна еротикою та вульгарщиною? Думаю, що ні», — говорить координаторка проектів Ліги захисту прав жінок Юлія Макарова. За її словами, виявляючи рекламу сексистського характеру, Ліга захисту прав жінок зіштовхується з різною реакцією.

«Переважно замовники реклами ігнорують зауваження, і тоді ми звертаємося до уповноважених державних установ – Держпродспоживслужби, Індустріального гендерного комітету з реклами та Уповноваженого Верховної Ради з прав людини. Вони змушують порушників чинного законодавства знімати рекламний продукт, а також накладають штрафи. Лише в одиничних випадках рекламодавці усвідомлюють, що неповага до жінок — це ганебне соціальне явище. Наприклад, деякі Інтернет-книгарні на наше прохання обіцяли вилучити зі свого асортименту книги, що носять відверто образливий характер стосовно жінок. У більшості випадків рекламісти стверджують, що голі сідниці, груди чи порнографічні пози — це такий творчий креатив, і він не несе жодного образливого змісту. На жаль, такий підхід далекий від сучасних європейських практик рекламної справи», — зазначає експертка.

Макарова вважає, що сексуальний контент у рекламі можна застосовувати, уникаючи при цьому сексизму.

«Усе залежить від того, який товар рекламується. Якщо йдеться, наприклад, про спідню білизну чи засоби контрацепції, то важко в рекламі уникнути демонстрації жіночого тіла. Але в цьому контексті його поява виглядає органічно. Головне — розробляючи рекламний макет, уникати вульгарності й розуміти, що його побачать не лише дорослі, але й діти. Інша справа, коли жінка в білизні рекламує магазин мобільного зв’язку, будівельні матеріали чи побутову техніку. І вже зовсім огидно дивитися, коли заклади харчування сімейного типу рекламують себе постерами з напівпорнографічними малюнками. У таких випадках жодних компромісів бути не може — такий контент слід видаляти з публічного простору, а замовників карати штрафами», — переконана координаторка проектів Ліги захисту прав жінок.

СЕКСИЗМ ПРАЦЮЄ ТОМУ, ЩО МИ МАЄМО ПРОГАЛИНИ В ЗАКОНОДАВСТВІ

Голова громадського руху «За гендерну рівність» Ольга Полякова:

«Сексизм так глибоко, з корінням, вріс в українську культуру повсякдення, він уже в нашій свідомості, тож більшість просто не готова його помічати. Уже з раннього дитинства всіх виховують у дусі сексизму, демонструючи місце жінки на кухні або в ліжку, і наголошуючи, що в будь-якому разі мета жінки — обслуговувати чоловіків. Звісно, ця позиція віддзеркалюється в рекламі та ЗМІ й робить величезний акцент на сексуальній об’єктивації жінок. Тобто на сприйнятті жінки як об’єкту для сексуального задоволення без урахування її особистості та здатності відчувати.

Сексизм працює також тому, що ми маємо прогалини в законодавстві. Так, у нас є Закон України про рекламу, але він потребує доповнень та оновлень. Наприклад, щодо реклами в Інтернеті. Там не йдеться про наслідки недотримання закону під час оприлюднення реклами онлайн. Не передбачено ані штрафних санкцій, ані згадок про Інтернет-рекламу взагалі. Тому – поки нардепи не приймуть потрібні зміни, пропоную принаймні бойкотувати товари та послуги компаній, які використовують сексизм у рекламі».

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала Вікторія Кобиляцька

 

Продовжити читати
Advertisement

В тренді