Connect with us

Секс

Секс-фішки різних країн світу

Ми вирішили розповісти про особливості сексуальної поведінки в різних країнах світу.

Юлія Шаталько

Опубліковано

а саме

Менталітет, культура та традиції впливають на усі аспекти існування, у тому числі й на секс. І хоч люди різних національностей  за своєю фізіологією однакові, та все ж традиції та світогляд накладають свої відбитки і на інтимне життя.

Ми вирішили розповісти про особливості сексуальної поведінки в різних країнах світу.

ЯПОНІЯ

Японські гейші володіли любовним мистецтвом, як ніхто. Саме вони почали використовувати практики такого популярного тепер вумбілдінгу – тренування інтимних м’язів у жінок. Тренувалися японки за допомогою вагінальних кульок, що допомагало краще обхопити пеніс чоловіка та самій відчути яскравіший оргазм.

НЕПАЛ

У Непалі в регіоні Гімалаїв через невелику кількість родючих земель запровадили традицію однієї дружини для двох братів. Зважаючи на те, що поява ще одного сина зумовила б переділ землі, якої і так мало, непальці вирішили заводити одну жінку на двох.

РОСІЯ

У XVIII—XIX у російських селах була розповсюджена практика снохацтва – статевих зносин свекра з невісткою. Однією з причин, які зумовили таку ситуацію було те, що чоловіки на багато років лишали свою домівку та йшли в рекрути, а молоді дружини лишалися на господарстві з свекрами та свекрухами. Іноді досвідчені батьки спеціально одружували своїх 12—13-річних синів з дещо старшими за них дівчатами, аби потім користуватися їх недосвідченістю. Також часом старші чоловіки спеціально відсилали своїх молодих синів на заробітки у віддалені місця практично відразу ж після весілля, а самі схиляли молодих невісток до сексу.

ТІБЕТ

Тібетські дівчата не могли вийти заміж до того часу, поки не переспить з 20-ма коханцями. Однак, оскільки в племенах майже всі були родичами, їм доводилося нелегко. Часто дівчина виходила на дорогу, щоб зустріти незнайомця, який проїжджав повз, та пропонувала йому зайнятися з нею сексом. Як доказ того, що вона справді мала статеві зносини, дівчина брала від незнайомця подарунок. До шлюбу дівчина мала показати старійшинам племені до 20-ти таких подарунків.

БРАЗИЛІЯ

Чоловіки племені Топінама ходили голими в джунглі та шукали ядовитих змій, які могли б вкусити їх за пеніс, що викликало пухлину та втрату чутливості. Після цього вони поверталися до своїх дружин та дивували їх розпухлими членами.

ЄГИПЕТ

Єгипетські фараони практикували мастурбацію в річку Ніл, щоб забезпечити її водою. Цей обряд вважався ефективним задля постійного повноводдя річки.

Окрім того, у стародавньому Єгипті регулярно влаштовували свято бога Мін, присвячений потенції фараона. На цьому святі усі присутні чоловіки мали привселюдно мастурбувати.

АЛЯСКА

Чоловіки з Аляски у кожен тривалий похід або полювання брали з собою одну з жінок племені. Обраниця готувала їсти для всіх, а також надавала сексуальні послуги усім чоловікам у поході. До слова, навіть ті чоловіки, які в ці походи з якихось причин не ходили, могли запропонувати свою дружину для спільного блага.

УКРАЇНА

Попри загальноприйнятий стереотип цнотливості українців у минулому, існує багато фольклористичних свідчень прямо протилежному.

Так, звичай «притули» був запроваджений для того, щоб молоді неодружені люди отримали досвід інтимного життя до шлюбу. Зазвичай притули влаштовували під час вечорниць у хаті вдови. Молодь їла, танцювала, розважалася, а після того кожен обирав собі пару для спання. Якщо пояснювати звичай сучасною термінологією, то притули – це пестощі і петинг з суворою забороню проникнення. Дівчина мала слідкувати за тим, щоб хлопець у стані пристрасті не дехлорував її, адже втрата цноти і вагітність до шлюбу була однією з найбільш ганебних ситуацій для тогочасних українок. Однак, траплялося чимало випадків, коли після притул, навіть, якщо статевого акту не відбулося, дівчата вагітніли.

 

Секс

Як зовнішність видає сексуальне життя

slavasavosh

Опубліковано

а саме

Автор

Якщо стосунки складаються гармонійно, то регулярний секс має доволі сприятливий ефект на здоров’я – тонізує серцево-судинну та імунну системи, знижує ризик хвороб Паркінсона і Альцгеймера, розминає м’язи, чинить масаж та є своєрідним антидепресантом.

В обох партнерів покращується стан шкіри, нігтів і волосся, а ще динамічні інтимні втіхи допомагають позбутись зайвих калорій. Звісно, краса вимагає регулярного догляду, має значення і раціон, і стиль життя, але секс є важливим психофізіологічним процесом, тож його вплив не варто недооцінювати.

Ясний погляд

Окситоцин, який називають гормоном щастя, дарує чудовий сон після сексу. В результаті ви виглядаєте більш свіжо протягом усього дня. Легкість відчутна і в рухах. М’язи быльш тонызованы,, а людське тыло почуваэться природныше й розкутіше після навіть мінімальних фізичних навантажень.

Ніжний рум’янець на щоках

Сексуальна пктивність змушує серце битися швидше, прискорюючи кровообіг і розширюючи кровоносні судини. Це і є те диво, яке криється за “сексуальним рум’янцем”. До слова, вуста також виглядають яскравішими та об’ємнішими. До клітин потрапляє більше кисню, що також відображається на привабливості.

Сяюча шкіра

Ендорфіни, приплив яких неминучий під час хорошого сексу, мають протизапальну дію. А сплеск естрогену підвищує еластичність шкіри і стимулює виробництво колагену. Інтимні утіхи допомагають зменшити кількість зморшок і надати шкірі обличчя більше сяйва.

Спокусливі груди

Під час сексу незначно змінюється форма грудей, так як через посилене кровопостачання вони стають пружнішими і набувають красивіших обрисів.

До речі, на гормональному рівні почуття ейфорії після сексу може перейти у стан приємного піднесення і тривати найближчу добу. У жінок такий емоційний стан дуже виразно впливає на зовнішність.

ТОП-3 тези про секс

Співзасновниця сервісу LoveBox Наталія Ваховська у своєму блозі для nv.ua  написала про ті факти, що стосуються сексу, які ліпше зрозуміти до тридцяти.

1 Сексуальність не продається в магазинах білизни

Ваша сексуальність — у любові до власного тіла і впевненості. Не розраховуйте на психологічну підтримку еротичних трусиків у ліжку, якщо сумніваєтеся в привабливості своїх ніг. У світі не існує норм сексуальності — вони є тільки у вашій голові, і еталоном повинні бути ви. Ніхто не полюбить вас більше, ніж ви самі. Тож дайте можливість своїм партнерам полюбити вас без обмежень.

2. Прелюдія починається задовго до розстібання ґудзиків

Задоволення від сексу залежить багато в чому від ставлення до партнера, почуттів та настрою. Є дрібнички, що допомагають налаштуватися на певну хвилю, але створення атмосфери залежить від обох. Не розраховуйте зрозуміти “як правильно” з чужих сценаріїв. Так, говорити вільно про свої сексуальні відчуття нелегко, але це набагато простіше, ніж читати чужі думки і намагатися вгадати бажання.

3. Секс — не валюта

Секс — не валюта, якою сплачують борги. Якщо маніпулювати сексом, у вас, можливо, й буде все, але за винятком як хорошого сексу, так і міцних стосунків.

Продовжити читати

Секс

Як урізноманітнити сексуальне життя

Юлія Шаталько

Опубліковано

а саме

З часом, особливо у шлюбі, сексуальна активність пари спадає. І навіть такий, здавалося б, цікавий процес приїдається та вже не викликає такої гостроти почуттів, як раніше.

Щоб урізноманітнити своє інтимне життя можна взяти приклад з порнофільмів та взяти на озброєння з них кілька правил.

НЕ СПАЛЬНЕЮ ЄДИНОЮ

Комфорт це, звісно, добре, але не слід жертвувати заради нього пристрастю. Спробуйте знайти якесь неочікуване та несподіване місце для любовних утіх поза спальнею. Це може бути кухонний стіл, ліфт, парк, авто, дача друзів, тощо. Головне відчути гостроту моменту та не потрапити в руки поліції чи на очі дітей.

ЕХ, РАЗ, І ЩЕ РАЗ, І ЩЕ БАГАТО-БАГАТО РАЗІВ

Виділіть день у тижні, коли можна буде нікуди не спішити, вийдіть з усіх соцмереж, або просто вимкніть телефон. Подаруйте цей день цілком і повністю коханій людині – і вперед – секс-марафон починається! У перерві між забігами не забудьте щось перекусити.

СЕКСІ БІЛИЗНА

Сучасний ринок сексуальних товарів пропонує величезний асортимент для жінок та чоловіків: костюми супергероїв, персонажів фільмів, різних професій. Подумайте чим цікавиться ваш коханий і підберіть собі відповідний образ.

ХАЙ БУДЕ СВІТЛО

Не соромтеся займатися коханням в світлу пору дня. Тоді ваш обранець зможе з задоволенням роздивитися усі ваші принади та ще раз оцінити як йому пощастило.

СЕКС-ІГРАШКИ

Секс-іграшками зараз  нікого не здивуєш, тим більше з появою інтернет-магазинів стало можливим обирати товар до душі, не світячи обличчям та зберігаючи повну конфіденційність. Такий новий агрегат сподобається вашому партнеру.

ПОРНО

Перегляд порнофільму – що може завести краще? Різні смаки – різні жанри… А що подобається вашій парі?

НЕ МОВЧІТЬ

Секс, звісно, не час для тривалих розмов чи дискусій, і точно не час для розповідей про те, як минув ваш день, або поділитися тим, як колеги відреагували на вашу презентацію. Однак мовчання тут зовсім не золото. Адже, якщо приховувати з кам’яним обличчям свої справжні емоції, часом задоволення, а часом невдоволення, то  (о, чудо!) можна просто не дочекатися тих відчуттів і емоцій, які ви очікували отримати.

А головне, пам’ятайте, що секс – прекрасна нагода, щоб реалізувати свій творчий потенціал. Творіть та любіть один одного!

 

Продовжити читати

Секс

Ефективність «сексуальної» реклами: факт чи міф?

luchanka

Опубліковано

а саме

Автор

Найкраще, як відомо, продається секс. Ми можемо побачити безліч рекламних бігбордів, банерів, оголошень у всіх можливих журналах, каналах, продукції фото напівоголених жінок, які рекламують що завгодно. Однак, чи така вже ефективна «сексуальна» реклама, як про неї думають її творці?

Відповіді на ці питання дає сайт Повага.

ТОЙ SEX, ЩО НЕ SELLS

У США вчені з трьох університетів (Болл Стейт (Індіана), Іллінойсу та Каліфорнії) нещодавно оприлюднили результати ґрунтовного дослідження. Вони зібрали докупи і провели метааналіз майже сотні наукових робіт про рекламу, опублікованих із 1969 до 2017 року. Аналізували реакцію понад 17 тисяч споживачів на рекламу в різних формах (звичайні друковані оголошення, білборди, постери, телевізійні ролики тощо). Найбільшу увагу звертали на асоціації, що виникали після перегляду, а також на бажання (чи небажання) придбати рекламований товар.

Результати не завадило б перечитати творцям української реклами. Серед іншого, наголошується, що сексуальний контент аж ніяк не є запорукою того, що людина запам’ятає, що саме рекламується, а тим паче – про яку торгову марку йдеться. Тобто сама реклама може справді дуже навіть привертати увагу, але це не означає, що вона спонукає щось купити. Радше навпаки. До того ж, нерідко учасники дослідження мали негативне ставлення до брендів, у рекламі яких був присутній сексуальний контекст. Причому, якщо чоловікам така реклама часом подобалася, то жінки, які брали участь у дослідженні, були не в захваті.

Як наголосили автори дослідження, такій рекламі ще можна знайти бодай якесь виправдання, коли потрібно продати щось на кшталт парфумів чи масажної олії. Якщо ж ідеться про хліб, флешку чи вівсяні пластівці на сніданок, то будь-яке апелювання до сексуальності ставить під загрозу ефективність такої реклами, а про намір здійснити покупку взагалі говорити не доводиться.

Схоже, але менш масштабне дослідження провели науковці з університету Огайо. Вони здійснили 53 експерименти, у яких узяли участь 8489 споживачів. Метааналіз так само показав, що секс є дуже сумнівним маркетинговим інструментом, адже бренди, які рекламують таким чином, важче запам’ятовують, оцінюють не надто позитивно, а отже й продати продукцію буде досить складно.

«Насилля й секс ніколи не допомагали, натомість часто завдавали шкоди ефективності реклами», – переконані автори дослідження Роберт Б. Лал і Бред Дж. Бушмен.

Також у цьому контексті варто згадати кілька промовистих цифр від організації «Advertising Standards Canada», яка проводила дослідження на початку 2016 року, опитавши 1564 особи. Виявилося, що в Канаді 67 % покупців (і 77 % жінок) з меншою вірогідністю придбають продукт, який рекламують, застосовуючи сексуальний контент. Крім того, 46% канадців почуваються роздратованими, коли бачать таку рекламу, 15% пригнічені, 9% розгнівані і стільки ж відчувають дискомфорт. Зазначається, що жінки в цьому випадку набагато більше схильні до роздратування (53%), ніж чоловіки (39%), тоді як чоловіки частіше почуваються пригніченими через таку рекламу (20%), ніж жінки (11%).

ЧОМУ СЕКСУАЛЬНИЙ КОНТЕНТ — ЦЕ НЕ ДУЖЕ ДОТЕПНЕ РІШЕННЯ

«Жар її», «ляже, як миленька», «візьми до рота і ковтай», «зі мною твердіє»… Неймовірно, але ці гасла рекламують на українському ринку ковбасу, керамічну плитку, пельмені та бетон. Наразі невідомо, наскільки така «реклама» ефективна. В Україні не проводять досліджень щодо доцільності використання сексуального контенту для продажу тієї чи іншої продукції. Тим часом творці реклами, яка викликає шквал критики, зазвичай заводять пісню про те, що «у вас просто немає почуття гумору».

«Повага» вирішила з’ясувати, як у середовищі рекламістів реагують на такий «горе-креатив» колег. За словами директорки рекламного агентства «VanDog Agency» Ірини Метньової, наразі переважає обурення та засудження.

«Але, на жаль, це не заважає багатьом рекламістам і далі створювати подібну рекламу», — зазначає Метньова. Вона переконана, що сексистські прийоми насправді не працюють не лише в світі, а й в Україні.

«Вони ситуативно виконують задачу привернути увагу, але ніякої подальшої користі для бренду не несуть: не будують знання, не виокремлюють його з поміж інших, не доносять переваг. Але чомусь тут і досі деякі компанії вдаються до них, як до найкоротшого, на їхню думку, способу достукатися до цільової аудиторії. Гадаю, вони вважають свою аудиторію невимогливою, нездатною оцінити справді креативну ідею, більш примітивною, ніж вона є. Це недооцінення аудиторії в результаті закінчується або нічим (викиданням грошей на вітер), або обуренням і відразою, що врешті-решт призводить до втрати значної частки цільової аудиторії», — розповіла керівниця рекламного агентства.

На її думку, сексуальний контент — це не дуже дотепне рішення, хоча й існують варіанти його використання без сексистських сюжетів.

«Проблема сексистської реклами полягає не лише в об’єктивації, мізогінії чи дискримінації. Насамперед вона тупа та апелює до примітивних зразків поведінки. Вона працює та вибудовує модель обмеженого сприйняття дійсності, примітивного існування та споживацького ставлення у стосунках між людьми. Зрозуміло, що основна мета реклами — сприяти продажам. І існує безліч способів це робити, не використовуючи сексуальний контент. Наприклад, можна розказувати емоційні історії, подавати з гумором інсайти людської поведінки тощо», — наголосила Метньова.

 

ШТРАФИ ДЛЯ ЗАМОВНИКІВ ПРИМІТИВНОЇ РЕКЛАМИ

Нещодавно в Україні стартував новий соціальний проект «Україна без сексизму», який ініціювала Ліга захисту прав жінок «Гармонія рівних». У рамках проекту створена розгалужена мережа антисексистських інспекторів, які відстежують появу сексистської продукції в рекламі.

«Маркетологи, мабуть, не знають, що така реклама не продає. Основними споживачами товарів є жінки. За останніми даними – жінок, які працюють, 14 мільйонів, тоді як чоловіків — 8 мільйонів. А тепер запитання: нормальна жінка звернеться до компанії, яка рекламує вікна еротикою та вульгарщиною? Думаю, що ні», — говорить координаторка проектів Ліги захисту прав жінок Юлія Макарова. За її словами, виявляючи рекламу сексистського характеру, Ліга захисту прав жінок зіштовхується з різною реакцією.

«Переважно замовники реклами ігнорують зауваження, і тоді ми звертаємося до уповноважених державних установ – Держпродспоживслужби, Індустріального гендерного комітету з реклами та Уповноваженого Верховної Ради з прав людини. Вони змушують порушників чинного законодавства знімати рекламний продукт, а також накладають штрафи. Лише в одиничних випадках рекламодавці усвідомлюють, що неповага до жінок — це ганебне соціальне явище. Наприклад, деякі Інтернет-книгарні на наше прохання обіцяли вилучити зі свого асортименту книги, що носять відверто образливий характер стосовно жінок. У більшості випадків рекламісти стверджують, що голі сідниці, груди чи порнографічні пози — це такий творчий креатив, і він не несе жодного образливого змісту. На жаль, такий підхід далекий від сучасних європейських практик рекламної справи», — зазначає експертка.

Макарова вважає, що сексуальний контент у рекламі можна застосовувати, уникаючи при цьому сексизму.

«Усе залежить від того, який товар рекламується. Якщо йдеться, наприклад, про спідню білизну чи засоби контрацепції, то важко в рекламі уникнути демонстрації жіночого тіла. Але в цьому контексті його поява виглядає органічно. Головне — розробляючи рекламний макет, уникати вульгарності й розуміти, що його побачать не лише дорослі, але й діти. Інша справа, коли жінка в білизні рекламує магазин мобільного зв’язку, будівельні матеріали чи побутову техніку. І вже зовсім огидно дивитися, коли заклади харчування сімейного типу рекламують себе постерами з напівпорнографічними малюнками. У таких випадках жодних компромісів бути не може — такий контент слід видаляти з публічного простору, а замовників карати штрафами», — переконана координаторка проектів Ліги захисту прав жінок.

СЕКСИЗМ ПРАЦЮЄ ТОМУ, ЩО МИ МАЄМО ПРОГАЛИНИ В ЗАКОНОДАВСТВІ

Голова громадського руху «За гендерну рівність» Ольга Полякова:

«Сексизм так глибоко, з корінням, вріс в українську культуру повсякдення, він уже в нашій свідомості, тож більшість просто не готова його помічати. Уже з раннього дитинства всіх виховують у дусі сексизму, демонструючи місце жінки на кухні або в ліжку, і наголошуючи, що в будь-якому разі мета жінки — обслуговувати чоловіків. Звісно, ця позиція віддзеркалюється в рекламі та ЗМІ й робить величезний акцент на сексуальній об’єктивації жінок. Тобто на сприйнятті жінки як об’єкту для сексуального задоволення без урахування її особистості та здатності відчувати.

Сексизм працює також тому, що ми маємо прогалини в законодавстві. Так, у нас є Закон України про рекламу, але він потребує доповнень та оновлень. Наприклад, щодо реклами в Інтернеті. Там не йдеться про наслідки недотримання закону під час оприлюднення реклами онлайн. Не передбачено ані штрафних санкцій, ані згадок про Інтернет-рекламу взагалі. Тому – поки нардепи не приймуть потрібні зміни, пропоную принаймні бойкотувати товари та послуги компаній, які використовують сексизм у рекламі».

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала Вікторія Кобиляцька

 

Продовжити читати
Advertisement

В тренді